Dikkat dağınıklığı cabuk sıkılıyor
Kan değerlerine baktırmak istiyorum.
Istahsizlik var
Kabızlık sıkintisi yasıyor
Krup hastalığı geçirdik
Uykumak istememe
uykudan uyanıp ağlamak
Sizce bu konulardan dolayı doktora gidilir mi doktor bana niye geldin der mi?