Merhaba hanımlar 🥰
Oğlum 2 yaşında ve kreşe gidiyor. 15.30 da eve geliyor, yemek yiyor biraz tv açıyorum dinlensin diye. Kreşteki pedagogu da tavsiye ediyor hani eve gelince bırak izlesin 30 dk diye. Ona müsade ediyoruz. İşte kıyafet değiş alt değiş saat 17.00 gibi oluyor. 20.30 da uykuya dalıyor ama bizim o 3 saatlik arayı iyi değerlendirmemiz lazım. Hava iyi olduğunda çıkarıyorum 1 saate yakın ama inanın havalar şuan cok soğuk. Ve zaten kreşte illa çıkıp temiz hava alıyorlar. Oğlum kitap okumayı sever, hafiza kartları, puzzle sever. Boyamaktan hoşlanmaz. İşte araştırdım internette neler yapılır ama oyuncak falan pek sevmiyor. Yada artık büyüdü eskisi gibi ilgisini cekmiyor. Neler alabilirim? Ne tavsiye edersiniz kızlar? 3-4 saatlik arada nasıl aktiviteler yapabiliriz 😇😇