Deletedmom30
Merhabalar. Valla yokki kelimesi anne mama haricinde ama cok mırıldanıyor sanki kendi dilinde konuşur gibi, bazen üstüste şarkı söylüyor gibime geliyor. Bu durum benide cok rahatsız ediyor ama sakin durmaya çalısıyorum genetik falanda dediler, öyleyse içim rahat olur çünkü bende cok geç konuşmuşum. Annem gile göre çok evham yapıyormuşum. Aslında Oğlumu suçlamamak lazım cünkü biz evin içinde kürtçe konuşuyoruz, çizgi film açtığımda türkçe, kreşte danimarkça. Cocuk 3 dil arasında kaldı. O yüzden kelime anlamında henüz bir ilerleme görmedim, sadece sosyal olarak faydasını görüyoruz, dediğiniz gibi pandemi var ve evde cok sıkılıyor. Arkadaşları olsun istiyorum, kendi kendine kalmasın.
Virüs dönemi ama cocuklara pek bulaşmıyordur zaten, ülkece herşeyi kapattılar bir kreş açık onlarda diyor zaten cocuklarla görülme oranı cok düşük diye. Yinede siz bilirsiniz ama gönderin bence. Bide sizde tek dil var bence yardımcı olacaktır.