bebegim 2 aylik bebelac kullaniyirdum fakat farkettim ki bebegim gun gectikce kakasini daha gec yapiyor bu mamayi kullandigimdan beri.. kabiz olmamasina ragmen.. gazi da artti.. ozellikle tuvaletini yapmasini duzene koyacak bir mama onerir misiniz? humana hakkinda da gorusleri alirsam sevinirim