Kızlar dün doğum yaptım 38+3de sezaryen doğum oldu. Bebek 2870 doğdu ama oğlum solunum sıkıntısı çekiyor çok hızlı nefes alıp veriyor. Onun dışında enfeksiyon vs yok dedi doktor burnunda hortum ağzında hortum var elinde damar yolu var. Dün 9da doğdu akşam 9 gibi sütümü alip doktor şırınga yardımıyla verdi sütüm az gelmedi daha tam ama 3 saatte bir veriyorum iciriyorlar. Doktor yarın yanına girip emzirmeye çalışacağımi söyledi. Başına gelen böyle durum yaşayan arkadaşlar nelerle karşılaştınız kaç günde yavrunuza kavuştunuz. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın daha bir kere kucağıma alamadım 😔