Fulyaalinmina E bebekte ki hello Baby uyku tulumu var gri renk 3-6 ay bebekler için tek model olduğunu soylediler 1.5 tog kullanan var mı? Varsa nasıl memnun musunuz. Birde içine ne giydiriyrsunuz eviniz kaç derece üzerini örtmeye gerek var mı
Deletedmom9 Fulyaalinmina 20 derece oğlumun odası içine alt üst ince pijama giydirip yatırıyorum yine üstünü de örtüyorum zaten açıyor.
YasemiNYagmur1 Fulyaalinmina ben kullanıyorum canım odam 22 derecenin üstündeyse onu giydiriyorum altına uzun kol zıbın altına da çoraplı pijama giydiriyorum üzerini örtmüyorum
Zelisblt Fulyaalinmina Bn uyku tulumunu dikkatbebekvar dan almıştım mağazasından indirimdeydi çok memnun kaldım, içine ince bi zıbın giydiriyrm üşümüyor evde 38 derecede ısınıyor
Byz_nslhn Fulyaalinmina Biz kullanıyoruz bayadır. Pembeli dinazorlu bir modeli var bizde. Evimiz geceleri 19-22 derece arası değişiyor. Kızım bir yaşında, uyku tulumunun içinde sadece askılı atletle uyuyor. Ayağına bişey giydirmiyoruz örtmüyoruz da hiç üşümüyor
Fulyaalinmina Deletedmom9 bizim 22-24 derece arası bulunduğum ilçede birtek e bebek var orda da bu marka vardı bu mu kulllandiginiz
Fulyaalinmina YasemiNYagmur1 üzerini örtmemryi kabullenemedim bir türlü 😀 ama battaniyr içinde buluyorum sürekli reflü yatağı kullanıyoruz yarın alayım eğer gerçekten iyiyse teşekkür ederim
YasemiNYagmur1 Fulyaalinmina ya bende de vardı o örteyim üşür biz nasıl örtme ihtiyacı duyuyoruz diye düşünüyordum. Örtsem de terledi mi yüzünü kapattı mı nefes alamazsa falan diye diye bölük bölük uykularım vardı. Eşim vazgeçirdi. Zaten örtüyorsun kendi açıyor eli yüzü burnu soğuk değil rahat yatan çocuğu dürtükleyip durma madem kendin gibi düşünüyorsun biri sana bu kadar müdahale etse rahatsız olmaz mıydın çok takıyorsan göbeğinden itibaren ört diye konuştu benimle düşününce hak verdim. Tulumların üzerinde de yazıyor zaten battaniye veya yorgan yerine geçer diye annelik işte evhamsız olmuyor ☺️
Fulyaalinmina YasemiNYagmur1 eşimde öyle diyor alınca da surejli üşüdü mu diyip kurcalama çocuğu 😀 her dk bakıyorum burnuna dudağına soğuk mu diye eller zaten dışarda koltuk altından aşağısını ortuyorum öteki omzunu ortturuyor işte o zamanda bir uysniyorum battaniye içinde cebellesiyor. En azından uyku tulumunu alayım da belinden aşağısını bu nohut battaniyeyle orteyim en azından onun içine de girse bişey olmaz diye düşünüyorum 😀 alayım bari ya. Birde beden olarak bebeğim 2 buçuk aylık 4700 falan kilosu 3-6 ay mi alayım 6-9 mu sizde bedenleri küçük gibi göründü gözüme
YasemiNYagmur1 Fulyaalinmina 5 aylıkdı aldığımda 6 ay almıştım biraz büyük oluyordu şimdi tam geliyor boyu kollarını 1 kere katlıyorum. E bebek de 3 6 9 diye gidiyor aylar ortası yok 😕 o yüzden 9 büyük olur diye 6 almıştım kışı çıkartır. Bitane daha var lcw den aldığım o kalın ama 2.8 tog oda 3 6 aylık aldım tam oluyor
Fulyaalinmina Byz_nslhn burda 3-6 ay için sadece hello Baby basic kapitone olan gri model vardı. 1.5 tog yazıyor evimiz işte 21-24 derece arası diyelim burda sorup öyle alayım dedim çok sağolun
Fulyaalinmina YasemiNYagmur1 3-6 aylık vardı e bebekte biraz uzun boylu kız dedim 6-9 mu alsam da o zaman 3-6 alayım ben
Asafalya58 Fulyaalinmina valla canım ebebekten almadım hiç lcwaikiki den alıyorum içine normal atlet giydiriyorum ve üzerini örtmüyorum fırın gibi sıcak tutuyor
Fulyaalinmina Asafalya58 lcw da 3-6 ay yoktu canım yoksa bende oradakiler den kullanıp memnun olan arkadaşlarım var ama küçük beden yoktu
Nrnfth Fulyaalinmina kizima giydiriyorum evimiz 24 derece icinde sadece yarim kollu zibin oluyo zaten sıcak olunca uyuyamiyo üstünü örtmedigi icin tercih ettim rahatca üsümeden yatiyo
Fulyaalinmina Nrnfth çok teşekkür ederim yarın alıp deniycem inşallah üzerini örtme derdinden kurtuluruz 🥰
Asafalya58 Fulyaalinmina bence ayına bakmayın ben 2 yaşındaki oğluma 4 yaş aldım geçen sene bu sene küçük oluyor büyük alın seneyede giyer 😍😍