BuseKeremBuglem 4 ayımıza 4 gün kaldı kızım 5 gündür sebepsiz yere ağlama krizine giriyor sakinleşiyor tekrar ağlıyor özelliklede akşam saatlerinde. Mama yerkende ağlıyor böyle yapmazdı aslında 4 ay atağımı acaba bilen varmı?
mavikusunannesi BuseKeremBuglem benimkide 3 ay 21 günlük son bir haftadır kıyamet kopartıyor. Hep mutlu olan gülen oğlum gitti başka bi bebek geşdi sanki 😢 uyanıyor emiyor 10 dk mutlu sonra hep kucakta gezmek istiyor ama mızık mızık. Sonra uyku saati gelince kriz eşliğinde uyuyor.akşam 8 den sonra 1 saatlik ağlama nöbeti oluyor. Çok kötü hissediyorum kendimi. 😔😔😔
BuseKeremBuglem mavikusunannesi Allah yardımcımız olsun ne zaman geçecek bu günler bilmiyorum Allah beterinden korusun diyip kendimizi yasıltıyoruz 😌
mavikusunannesi BuseKeremBuglem amin canım çok şükür sağlıklılar, sadece yıpranıyoruz işte.. hassas bebekler daha zor karşılıyor sanırım dış dünyadaki değişiklikleri