Fkbk Kızlar cok stresliyim, sinir kupuyum hiç bir şeye dayanamıyorum. Emzirirken sakinleştirici kullanan var mı ya da bitkisel bişey. Bı el atın nolur
Unknown Fkbk Melisa çayı sinirleri yatıştırır. Bence kafada halletmeniz gerekli. Sizi bu hale ne getiriyorsa önce onu yoluna koymalısınız. 🙃
Zekimurendebizigorecekmi Fkbk Arkadaşıma psikiyatri ilaç başlamıştı .. ilaç kullanmasına rağmen emzirme ile ilgili bir sıkıntı olmuyordu
glsrn88 Fkbk merhaba uzun zaman olmuş ama, çözüm buldunuz mu ? Bende aynı durumdayım, emziriyorum ama ilaç kullanmam gerek çok sinirliyim istemsiz yapıyorum
Zekimurendebizigorecekmi Unknown Bende ilk zamanlar çok sevmiştim kokusunu tadını falan ama araştırınca sütü azalttığını okumuştum bıraktım sonra :/ Rica ederim 🌸
Zekimurendebizigorecekmi Cilginmomy valla araştır bi istersen ben Google yazmıştım bakmıştım keser diyordu .. Ben de bir iki içimden sonra bırakmıştım
Zekimurendebizigorecekmi Cilginmomy Şimdi baktım birkaç sitede de arttırır diyor 😐 Siz en iyisi diyetisyeninizi dinleyin o daha doğru bilgi verir tabi
SerpilG glsrn88 bende öyleyim maalesef terapi falan işe yarar mı acaba ilaçtan önce bunu denemek istiyorum daha önce psikiyatri ye gittim emzirmeyi bırakman lazım dedi. Psikoloğa gitmedim ama gideceğim
glsrn88 SerpilG geçen bir doktora sordum emziren anneye yazmıyorum dedi, bazı yazan doktorlar var dedi, terapi işe yarar mı bilemedim, ama anlık vuruyor ilaçsız zor gibi görünüyor bende, o an terapi filan aklıma gelmez, öfkemi kontrol edemiyorum