Kızım 1 yaşına girdi 3 dişi var geçende ssğlık ocağına götürdüm 8,800 çıktı düşük dedi benim anlamadığım şey kızıma herşeyi yediriyorum günde 4 öğün veriyorum neden kilo almıyor 9 aylılken 8,5 kiloydu 300 gr almış 3 ayda kilo takıntım yok ama çok düşük olması benim kafamı karıştırdı siz kaç öğün veriyorsunuz bide tarif istiyorum bebeğinizin severek yediği bişey.