Tugcesilam Merhaba anneler bnm 1 ay 21 günlük bebeğim var bu aralar gaz sıkıntımız var özelliklede geceleri ve dogumdan beri ewdeyiz ve yalnızız cok sıkıldık artık hast dışında dışarıya cıkmadık inanılmaz sıkıldım daraldım yoruldum
Cnnsmy Tugcesilam bizde bir ay 17 günlüğüz aynen öyleyiz bizde uyanık olduğu süre boyunca gaz sancısı bu aralar hep emme isteği ve gece sabaha kadar uyumama ve tüm gün yarı uyku hali Bizde durum böyle 🤷♀️ Bu uykular ne zaman düzene girer
mayispapatyasi Tugcesilam 3ay 10 günlük bide gurbete geldim doğumdan hemen Sonr eve alış yeni şehir yabancıyım kimse yok ve aşılar dışında hiç bir yere çıkmadım. 4 ay atağı başladı ve kafayı yememek için kendimi zor tutuyorum
Tugcesilam Cnnsmy wallahi bende bilmiyorum 40 icinde iyiydik 40 cıkınca tuhaflaştık bizimde gazımız var mamadan dolayı şşmdş mamayı değiştiricam bakalm bide öle denicam
Eyrice Bizimde bugun 40 mız cıktı. Bizde sağlık ocagı ve hastane dışında cıkmadık bi yere. Kaynanam benimle bebege ve bana bakmak için geldi. Öyle işte
Cnnsmy Tugcesilam evet bazen gazı olmuyor yinede ağlıyor kolik olabilir diye düşünüyorum bende internetten araştırdım hep buna benzer şeyler kolikte
Cnnsmy Tugcesilam bizimde öyle nolcak böyle bilmiyorum 3. Aydan sonra düzeliyo diyolar artık gün sayıyorum
Tugcesilam Cnnsmy ayyy 3 ayada daha cok var bizim 1 ay 22 günlğk henüz atak döneminde güneşli günler diyor buğün son şükür omu etkiliyor bakıcam bu gecede aynımıyıx
Cnnsmy Tugcesilam bu aralar aşırı emme isteği var atak diyemi düşünmüştüm bende canım bu dönemde atak mı geçiriyorlar bizimki 1 ay 19 günlük oldu
Tugcesilam Cnnsmy ewet geciriyorlar cnm googladen bak bi atak dönemi hesaplama yaz cıkıyor dogum tarihini gir sölüyor
Cnnsmy Tugcesilam sağol canım baktım şimdi atağa 3 gün varmış hadi hayırlısı bide o var önümüzde🤦🏼♀️
Cnnsmy Tugcesilam Allah yardımcımız olsun sağlıkla büyüsün yavrularımız inşallah zamanla düzene girecek inşallah
Tugcesilam mayispapatyasi zor ya bizde hast dışında cıkmıyoruz bunaldım iycene bu ataklar ve gaz bizi mafedecek