CemreKerem35 Emirin ben hep gece aldiririm bir de masaj yaparım mis gibi uyur . Hiçbir zararı yok yani onlar hurafe laflar
Emirin CemreKerem35 evet bende şnanmadım yıkadım bebek yağı ile biraz masaj yaptım 3 ayımızdan gün alıyoruz artık gecw uykusuda gelse çok rahatlicam inşallah 3. Ayında gece uyur😒