Enfed72_ Merhaba . Kaşık mamalarında en doğal içeriğe sahip olan mama hangisi ? İlave şeker içermeyen ve organik bir kaşık maması arıyorum . Hero baby aldım ama çok şekerli çok sağlıksız gibi geldi bana aşırı şekerli
Zekimurendebizigorecekmi Enfed72_ Kaşık mamasını evde kendiniz yapsanız daha iyi olmaz mı .. 5 tahıl alın un haline getirin.. karıştırın istediğiniz ölçüde pişirirken de kuru meyve , üzüm , dut falan katın ceviz ilave edin en iyi kaçık mamasından faydalı olur
Blknss12 Enfed72_ Aptamil kullanıyorum ben bazen de hipp alıyorum içerikleri hakkında hangisi daha iyidir pek bilgim yok.aslında en sağlıklısı evde yapmak ama öyle bir vakit kalamiyor
Erencinarinannesi Enfed72_ ben sade vermiyorum sma 3 numara mama ile normal mama yapıyorum bardakta sonra içine istediğim kıvama gelene kadar Hipp 5 tahıllı ekliyorum bazen cicibebe ekliyorum 1.5 yaşında ama benim oğlum
Erencinarinannesi Enfed72_ oluyor yani ben 6 ayından beri doktorumun tavsiyesi ile bu şekilde yapıp yediriyorum uyumadan önce benimki hiç biberon emzik almadı halen emziriyorum ama kafam rahat etsin diye bende günde bir kez mama vermeye çok çabaladım doktorum da bu şekilde ver dedi hem karnı doyar hemde mamasını içmiş olur dedi şu sıralar 210 cc su 7 ölçek mama sonra katılaşana kadar Hipp 5 tahıllı ekliyorum eğer bisküvili yapacaksam suyu kaynatıyorum bardağa cicibeyi koyuyorum üstüne kaynar suyu ölçüp ekliyorum su ılıyınca bisküvisi de çözününce mama yapmaya devam ediyorum bazen içine bal bazen elma bile attığım oluyor
Enfed72_ Erencinarinannesi benim kızımda öyle biberon almıyor , mama aldım hemen öyle deneyeceğim teşekkürler 😍
serebro Enfed72_ herobaby kullandım sevmedi oğlum 2 kasik da bıraktı ve sanırım kabız yaptı ondan şüpheleniyorum. Arı mama veriyorum da yani denemek için aldım henüz 1 kez verdim