Evet yapabilirsiniz ama açıcıyı çok dikkatli kullanmanız lazım. Mesela dibiniz geldiyse açıcıyı en son oraya sürmeniz lazım. Eğer ki saçınızda hiç boya yoksa yine uçlardan başlayıp diplere doğru sürmeniz lazım. Bir de acele acele işinizi bitirmelisiniz yoksa saçınızın muhtelif yerleri fazla açılmışken diğer yerleri az açılmış olur, renk karmaşası olur. Siyahtan açılan saç ilk etapta turuncu olur zaten. Onun üzerine küllü ve açık bir renk kullanmanız lazım yoksa bakırımsı renk kalır bal köpüğünün yanından bile geçemez. Eliniz yatkınsa mümkün yani olabilir.