Yenidoğan bebeğim için philips avent cam biberonlardan almıştım. Bir Numaralı başlıktan kullanıyorduk sütüm olmadığı için mama veriyoruz günde en az 6-7 defa biberon kullanıyoruz kaliteli bir marka olduğu için tereddüt etmemiştim ama yorumlara bakınca herkes akışı çok hızlı demiş evet gerçekten öyle bebeğim hızlı hızlı yutmak zorunda kalıyor bir de gaz sorunumuz var. Çok hava yutulmayan akışı az biberon önerir misiniz lütfen