Merhaba güzel anneler
çok merak ettiğim bir soru varda
Geçenlerde post açmıştım eşim pozitif diye
tat koku kaybı olmadan kovid atlatan var mı aranızda
her okuduğum yorum gitmiş oluyor bugün 7. Günü eşimin. Hastalığım sonuna doğru gidiyor diye yorumlar var hala mı geçmedi ama eşim maşaallah gayet iyi çok şükür elhamdulillah rabbime