T-1234 Suyu biberonla veriyoz içmiyor küçük bardağa koyup verince genzine kaçırıyor kaşıkla içmiyor ne yapsak su içirebiliriz
Mkelebek T-1234 bizde suyu sevmiyoruzz biberonla icmiyo yuzunu eksitiyo kasikla veriyorum oldgu gibi cikariyo. Bizdw 6ay 13 gunluguz. Zamanla alisir diye umuyorum
Ayla-T T-1234 Aynıydı biberonla içmiyordu 7. ayımızdayız şuan elinden alamıyorum. Mama gibi içmek istiyor
meliike00 Farklı bir beberon veya suluk deneseniz ya da kafasinin altina yastık koyup biberonu kendi eline verseniz