Mochi bildiğim kadarıyla elektirikli değil sizin elle sağım yapmanız gerek öyle bir ürün ben daimond galiba markası tamda hatırlamıyorum kızım ilk aylar sütü hepsini içemediği için hep sağdım buzluğa attım günde bir gece bazen biberonlar veriyordum ilk ay ama bebeğin emmesi çok daha iyi süt artması için . Şuanlık sütünüz fazlaysa elektronik sağım yapan cihaz almalısınız daha kolay olur işiniz