Kızımın omzunda var kırmızı bir çilek . Erkende doğduğu için karaciğerdende gelebiliyormuş böyle şeyler . Karın ultrasonu çekildik ölçüm yapıldı 1 ay sonra bir daha gittik doktor sıkıntılı bir yerde değil almıycaz onu ilaç bile başlamıycaz dedi takip edicez dedi çok büyürse kanarsa koparda gelin yine dedi zararsız 2 yaştan sonra kendi kendine söner diye tahmin ediyorum dedi