Eminerd bebeğim 11 ay 5 günlük. 6 aylıkken 9-12 alırdım kazak gömlek tam olurdu koldan uzun olunca katlardım bi kat ama pantolon uzun kalırdı tabi dar paça olduğundan veya alttan lastikli olduğundan hiç sıkıntı yaşamadım. Bugün kot gömlek aldım 18-24 ve tam oldu tekrardan kolu bi kat katladım. Pantolon ise kadife ve içi pamuklu baya kabarık diye 12-18 aldım normalde onada 18-24 e başlamıştım. Bence 2 numara büyük alın