Eminerd ay benim bebeklerin de zıbınları falan küçük geliyor 3-6 aylıklar, 6-9 ay yerine 9-12 ay almaya karar verdim ben. Çünkü şuan 3-6 küçük geliyorsa, 6-9 tam olur, onları da en fazla 2 ay kullanabiliriz diye düşündüm. 9-12 ay alıcam daha uzun süre gider diye..