hayalperestbirealist Kızıma balık yağı vereceğim ama kararsız kaldım. Möllers düşünüyorum ama Açıldıktan sonra 3 ay durabildiği için 250 ml fazla geldi bitmez sanki. Siz hangisini kullanıyorsunuz , ne kadar gidiyor ?