Merhabalar, beş ay önce sezaryen oldum. Doktorum bu kremi kullanmamı söylemişti ancak çeşitli sebeplerden dolayı ilk iki aydan sonra kullanamadım. Şu an yeniden başlayacağım. Ne kadar süreyle kullanıldığına dair doktorumun ne söylediğini hatırlamıyorum. Sizler sezaryenden sonra ne kadar süreyle kullandınız bu kremi? Şimdiden teşekkür ederim ☺️