Selam guzell anneler.sizden birazcik morel almak istiyorum.Dun bi hamilelik testi yapdim. 1 cizgi vardi atdim sonra 2 gun gecdi. o test karşma cikdi bakdim 2 cizgi olmus.
😔Ve bir tane daha yapdim ilk omce bir cizgi oldu 15 dakka falan gecdi 2 cizgi oldu cok azca.Bir kizim var 8 aylik olucak.Col zor geliyor bana napacagim😔.Onceler test yapdigimda iki cizgi cabuk oluyordu simdi neden boyle olduki.?