bilbakalim bizim yarın acele doktora gitmemiz lazım o zaman anlamlı sadece anne diyor 😬 ağzında bir şeyler geveliyor ama yok anlamlı bir kelimesi. Ben telaş etmiyorum babası da geç konusmuş. 17 aylık oğlum hiç tv izlemedi gün boyu kitaplarla oynuyoruz tek dikkatini dağıtacak şey görüntülü konuşma bi de yarım saat kendi videolarına bakıyor. Adına bakıyor, vücudunda burun ağız hepsini gösteriyor. Bir şarkımız var hapşırınca deyince ha ha ha diyor. Bezini getir dediğimde getiriyor ama sürekli ıııı diyor çıkmıyor ağzından 😂 bilmiyorum ben de mi telaşlanmalıyım acaba