BurayErdem Pinkyellow hayır babanın çalışması bir işe yaramıyor eşiniz bu parayı alamaz. Sizin hamileyken çalışmış olmanız gerekmektedir.
Ulumil Gozdedoga92 gorebilirsiniz e-devletinize girin arama tuşuna analık yazın çıkar zaten hemen en başta
Ulumil __cioooo ben 34. Haftada izne ciktim 7500 civarı aldim 32. Haftada ciksaydim daha fazla alırdım
Miniknur Eloska 32. Hafta izne ciktim ben doguma kadar olan rapor parasi 8200 du. Dogumdan sonraki 8 haftalik kisim 9400
Ebrar01 Miniknur bana doğumdan sonra ilk yatisda 3000 civarı yattı diğeri ne zamn yatıyor acaba 2. Part
Aygldgnc esrarslan çocuk parasını nasıl alıyoruz acaba emzirme parası yatmış ama çocuk parası yatmamış nereye başvurmak gerekiyor
esrarslan Aygldgnc sgk ya başvuruyosunuz doğum raporuyla birlikte gidip eşim başvurdu yaklaşık 1,5 ay sonra yatıyor benim e devlette kartım tanımlı direk oraya yatıyo baya kolaylık