Eylulemre55 aslında ben de bikaç kez denedim uyutmamayı çok zorlanıyor.Kreşe başladı 2 aydır.Öğlen uykusunu orada evdeki gibi 45 dk ya da 1 saat anca uyuyordu.Evde de gelince 9 da yatardı hemen.Ama şimdi öğretmeni arkadaşlarıyla aynı süre uyuyor dedi.1buçuk-2 saat kadar uyuyor sanırım.Ama bu sefer de gece uyutmakta zorlanıyorum.Sabah da kalkamıyor haliyle 🤷🏼♀️Sanırım öğretmeniyle konuşup öğlen uyku süresini biraz azaltmasını isteyeceğim.