Mervemuhammedemir Gokce07 ben kullanıyoum cok, memnunum arada sleepy alıyprum arada onu ıkısındrn baska daha almadım ıkısınfrn de memnunum bıde ıslal mendıl kullanmıyorum pamuk kullanıyoum hıc pısık olmadı
Gayeefe Gokce07 ben kullanıyordum 5 numaraya kadar sıkmaya başlayınca slepy e geçtim bence güzel bir sıkıntı yasamadım
Gokce07 Mervemuhammedemir sleepy lastik izi yapıyor pisik hafif var diyebilirim cok kaka yapıyor nerdeyse tüm bezş kakalı onu gecıyordur daha 25 gğnlük
Aybuke Gokce07 evet sleppy bende kullandım bir ara hep lastik izi yaptı yara olcakti nerdeyse kizimin bacağı uzun süredir kullanmiyorum
Mervemuhammedemir Gokce07 tabı buyudukce kakası daha kıvamlı oluyo ben memnunum bebegın kılosundan bıraz fazlz al bol olsun bızde ız yok ben cok sıkmıyorum bıde altını havalandır her alt acmada
Nehir2020 Bende kullanıyorum baya da sevdim üstünde ki o çizgisi falan bez dolunca değişiyor ordan takip ediyorum mesela
Jasminm Gokce07 ben kullanıyorum bütün bezlerin denedim hwp sızdırma yaptı ama bu bez hiiiçç yapmadı akşam 9 da takıyorum sabah 8 e kadar ve çok dolu oldugu halde hiç sızdımadı 🤗çok çok memnunum