Elif00 peki neden ishal oldu? Biz ek gıda başladık olduk bugün 3.cü gün ilk gün 7 kez yaptı 2.ci gün 2 kez 3.cü gün 6 kez yaptı ateş yok keyfi yerinde sıvı kaybı yok ama bitmiyor üşüttüm mü acaba diyorum bazen kıvranıyor Pazartesi testte yapıldı temiz cıktı sonuçlarımız yarın gidicem bidaha varsa bi ilacı versin içim parçalanıyor