Tv yi izleyerek büyüyen bir çok nesil var Allah aşkına tv izledi diye panik olan oldurtan herkese ayrı şaşırıyorum, çocuk psikiyatristlerine illallah getirttiniz arkadaşlar 😂 yav her çocuk farklıdır, çocuk denilen varlığın dikkatini dönen şeyler de çeker, tv de çeker, yeri gelir göz kontağı da kurmaz, hemen otizm mi oldu, otizm denilen şey geniş bir skaladır bambaşka şekilleri var, kolay kolay tanı konmaz, otizm tanısını duymadan önce nasıl yaşıyosanız öyle yaşayın bi değişiklik görürseniz doktora gidin, hayatı durduk yere kendine dar eden analar klübü oldu bu forum iyice😅