Purely burada yazılanlara bakarak canınızı sıkmayın. Çoğu çok abartılı şekilde verilmiş örnekler, teşhisler ki bu kimsenin kendi kendine koyabileceği bir hastalık konusu olamaz. Bebek tekere bakıyor diye otizm diyorlar, 10 dakika zorda kalıp tv açan kadına neden açtın otizm olacak diyorlar. Bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz. Çok şüphe duyacağınız şeyler olursa doktorunuza başvurursunuz. Burada okuyup moralinizi bozmayın🌸🌸