Kızlar gitmiyorrr çıldırıcam ya. 4 ay oldu doğum yapalı sezaryen oldum 61 ile hamile kaldım 75 ile doğuma girdim şu an 59 kiloyum. Önceki halimden daha zayıfım ama şu ayva göbek gitmiyorrr pantolonlarım sıkıyor ne zaman eski haline dönecek veya dönmeyecek mi 😞😞 sizin düzeldi mi düzeldiyse kaçıncı ayda ( bu arada regl olmadım emziriyorum bazıları regl olunca iniyor bir umut diyor ama )