htc20 Kızlar merhaba istanbul pendıkte klıgını varda doc dr engın yılmaza sünnet yaptırmayı dusunuyorz daha once yaptıran var mı acabaa
htc20 mertalibrother yaaa bızde yarn muayene konusmaya gtmeyı dusunuyorz da cok endıselıyım cok merak ettm bız 5 bucuk aylıgız bıran once yaptrmak ıstıyorm
mertalibrother htc20 bizde şuan 4 aylıgız bize kalsa biz 3 aylıkken yaptırıcaktık fakat büyükler karşı çıktı biraz büyüsün cocuk diye erken olması iyi canım doktor beydende memnun kalırsın bence 🙏
htc20 mertalibrother bızım aılelerde karsı cıkıyor yazık deglmı el kadr cocuk dıye ama anne babanın kararı bıde onu gectm bebek ıcın ne kadr erken o kadr iyi dıyolar ılk 6 ay sanırım daha kolau oluyormus
htc20 mertalibrother biz muayne gtcktık sunnet olduk cıktık allaha sukur bıraz gozumızde buyutıyorz sanko ama korkuyo ınsan. Cok kısa surdu klıps oldu bıraz mız mızlandı ama verdıgı fıtıl kremlerı kullanıyorm sımdılık ıyıyız allaha sukur
Nigra Biz 35 günlükken yaptırdık. Bebekler küçükken daha az hissediyolar deniyor. İnanılmaz rahattı. Daha erken bile olabilirdi dedik hatta 👍🏼