Bebeğim 5 aylık. 4. Ay atağında saat başı uyanma ve uyumama durumunu 10 gün kadar yaşadık geçti gitti. Şimdi de sürekli uyanmaya başladı, doymuyor olabilir mi? Bu ay 500 gr almış doktor normal olduğunu bundan sonra bu civarda alacağını söyledi. Ama neden uyanıyor anlamıyorum. Eskiden 5-6 saat deliksiz uyurdu sonra 2 saatte bir uyanarak sabah 7- 8 arası kesin kalkış yapardı. Şimdi işe de başladım ruh gibiyim. Saat başı bazen 40- 50 dk da bir uyanıyor. Her uyanmasında emzirmiyorum emzik verip pışpışlıyorum . Ama bazen asla uyumuyor geri.sürekli kalkmaktan yoruluyorum yanıma yatırıyorum bu sefer uyuyor ama sürekli kıpır kıpır bi sağa bi sola dönüyor hiç durmadan. Yine uyuyamıyorum. Odayı çok sıcsk tutmamaya çalışıyorum ama napıcağımı şaşırdım varmı yaşayan anneler?