Hanımlar normal doğum yaptım ve doğum yapalı bugün 55 gün oldu doğumdan 10 gün sonra doktoruma gittim hem alttan hemde karnımdan baktığında rahmin güzel toplamış sadece rahim ağzında birazcık pıhtılaşmış kan görünüyor on güne kadar onu da atarsin demişti ama 55 gündür bazen azalıyor gün de bir damla kahverengi leke geliyor bazen de sarıya dönüyor bi kaç güne biter diye bekliyorum sonra tekrar kırmızıya dönüyor başına gelen oldu mu ya da ne zamana kadar böyle devam etti