sarisinbayan ilk doğduğu zamanlar anne sütüyle besleniyordu o yüzden az veriyordum 4.5 aylık olunca mama ağırlıklı beslenmeye basladi o günden beri günde30 ilâ 60 cc arasında içiyor kendi isteğine gore şu anda 5.buçuk aylık çoğu zmaan kendisi şu içmek istiyor ama doktor bana verebilirsin demişti