Arkadaşlar şimdi benim biraz altınım var bundan 2.5 ay önce satıp ev için peşinat verecektik. Gramı 520 falandı o zamanda 40 bin TL ediyordu altınlar. Araya başka şeyler girdi satamadık ve hemen 2 gün içinde çakıldı. O gündür bu gündür yükselmiyor bilginiz vardır. Düştükçe düşüyor halen. Şu an satsak 32-33 bin yapıyor. Bende şey diyorum bu altınları satıp bitcoin mi alsak 7-8 bin kar edip geri bozup zararı ordan mı kapatsak sizce yapılabilir mi? Ne düşünüyorsunuz bu konuda