Kubra__41 Kızlar bir kaç defa burada post açmıştım kilo alamıyorum diye hala aynıyım kilo alamıyorum pandemi girincede gidemiyorum doktorada bıktım ya çok çirkin gözüküyorum artık hemde bebeğimi emziriyorum artık internette softmax diye bir şey buldum sonra biraz araştırdım pek düzgün değil ama ilaç ile kilo alabileceğim bir ilaç yada kullanan arkadaşlar var ise yardımcı olur mu ? Diyetisyen yada doktor demeyin çünkü doktora gittim hiç bir problem yok dedi vitamin verip yolladı diyetisyenede gidemiyorum bebeğime kimse bakmaz çünkü
denizadaltnsy Kubra__41 ben size yardımcı olmak istiyorum boşuna ilaç kullanmanız gerekmiyor ☺️ 05343076650 numaram burda ulaşırsanız yardımcı olacağım 🌷
Ysfygz Kubra__41 kaç kilosun ki bende çok zayıfım on aylık anneyim 47 kilodayım.. alamıyorum yüzüm dolsun istiyorum emziriyorum bi de .ne yapsakta alsak ya ,😟
Mina_momy Bende doğumdan sonra 20 kilo verdim 1 ayda kendiliğinden 58dim 1 haftadır 2 kilo daha vermişim 56 oldum 163 boy noluyor anlamıyorum ama emzirdiğim içindir diyorlar . 56 kilo iyi ama bende göstermiyor basen kalça popo yüz hiçbirşey kalmadı eski halime göre . Ben verdiğim için korkuyorum yane bir günde 600 700 gram veriyorum anlamadım bende 🙄 ama aşırı su içiyorum öyle bi alışkanlığım var su içmeyi çok seviyorum günde 4 5 litre içiyorum buda olabilir heralde sebebi.
Esraeso Süt cici bebe fıstık ezmesi özellikle geceleri için gün içindede 1 kere faydasını göreceksiniz🤗
Deletedmom16 Kubra__41 bence çok güzelsin görmedim ama kesin öyleeeee ah kuzum bende zayıfım ama hiç takmıyorum kendini sev🧡 bu arada izmitlimisin?
Kubra__41 Ysfygz benimki hala emiyor kesmekte istemiyorum çok düşkün 21 aylık 2 yaşına gelsin diye bekliyorum evet ne yapcaz artık ben eczaneden falan gidip kilo aldıran ilaç alayım diyorum eşim kızıyor onlar insan sağlığına neler yapıyor sen çok güzelsin diyor ama nafile ben kendimi görüyorum
Ysfygz Kubra__41 ben hep zayıftım emanetti kilolarım doğuma bile 62 ile girdim düşün , çıktım ,52 kiloydum. İki gün sonra 50 kilo … Sonrasi malum ..Ne zaman hızlı verdim sütüm gelsin diye rezene ve kimyon içiyordum meğer zayiflatiyormus 😟 gitti kilolarim