Hanımlar alerjik bir bebeğe sahibim bu haftaya kadar her gün kaka yapar hatta çoğu zaman günde 4 kere fln yapardı.. Bu aralar bir gün yapıyor bir gün yapmıyor? Bu sağlıklı bir durum mu? Her gün kaka yapmaması normal bir durum mu? (not: sadece anne sütü alıyor)