smyra02 Kizlar bugün 2.ay aşısı olduk çok korktuğum için gitmeden bebeğime 1 çay kaşığı calpol verdim ama bu tarz ağrı kesici ateş düşürücüler aşının etkinliğini azaltıyormus pişman oldum keşke vermeseydim Sizler nasıl yaptınız benim gibi olan var mı
Deletedmom9 smyra02 Ben vermiyorum verilmemesi de gerekiyor. Mantıklı düşününce aşının yapacağı yan etkiyi bilmeden ilaç vermeye gerek yok. Yan etkisi olmayadabilir.
Sevimliannee smyra02 ben iki çocugumada asılarından önce vermedim. Her ası her cocukta ates yapmaz. Bundan sonra atesi cıkarsa verirsiniz. Cok fazla takmayın kafanıza.
esmirna16 Deletedmom9 Ben de bugün 2. Ay aşılarını yaptırdım. Doktorum 38. Görürsen ya da çok huzursuz olursa ver dedi. Ama kuzum geldiğimizden beri uyuyor. 3 defa kaldırdım besledim. Uyuyakaldi yine. Yarım saatte bir olcuyorum ateşini şimdilik ateş cikmadi.
Merve_96 smyra02 hiç bir aşı öncesi ateş düşürücü ağrı kesici bir şey vermedim aslında olması gereken zaten bu vücudun aşıya nasıl tepki vericeğini bilmiyoruz ki belki ateş yapmicakbelki hiç bir sıkıntı olmayacak boşyere ilaç vermeyin bebişinize baktınız aşıdan bi kaç saat sonra huzursuzlandı ateşi hafif yükseliyor en kötü öyle verin çok daha doğru bir şey yapmış olursunuz 🙏🏼☺️
dlkcnblt smyra02 2.ayda etkisini kaybediyormuş diye bnde vermedim calpol 4 saat snra vermedim diye pişman oldm bebek ağlama krizine girdi mahvoldu sonra verdiö hemen
VolkanEmrem smyra02 canım ben de bebekler için olan Parol şurubu var Ben aşıdan önce hiç vermedim eve de zaten öyle demişti ateşi çıkarsa 37 buçuk geçerse ver demişti
Hakaninannesi smyra02 2 ay aşıları ağır aşılar iyi yapmışsın ben de vermiştim ona rağmen ateşlenmişti.bir yaşında kan aldılar herşeyine baktılar aşılarının tutup tutmadığına bile baktılar bütün aşıları tutmuş hiç bişi olmaz.ateşini kontrol edin geçmiş olsun kuzuya💙