İkizlerim 4 buçuk aylık 35 haftalık doğdular diş çıkardılar ama ben farketmedim ne ateş ne huysuzluk hiç bişey olmadı sadece aşırı salya akıtıyolardı birinin normal önden çıktı dişi ama diğerinin yandan çıkmış köpek dişinin bir yanındaki diş başına böyle bişey gelen var mı normal mi bu beni çok korkutuyo lütfen gören cevap yazsın 🙏