Kızım 5 aylık oldu sürekli emmek istiyor. Uyutuyorum yerine yatırdığım an çığlık kıyamet. Gece saatte bir uyanıyor ağlayarak. Hep eli ağzında. Diş olayı da var galiba diş kaşıyıcısıyla savaş halinde. Eskiden memelerimin dolduğunu hissederdim şuanda o his de yok napıcamı şaşırdım. Günlük çiş sayısıda kilosuda iyi. Sizce bu durumdan nasıl çıkabilirim?