Merhaba hanımlar iki gün önce serklaj dolayısıyla 34+1 de erken doğum yaptım şuan bebeğim kuvezde ama şükür ki solunum sıkıntısı yok kilo alıp beslenmesi desetklenicek sağlık sorunu yok.yanliz doğumdan sonra gördüm anlinda ve yanağında siyaha yakın morluk vardı sordum doktora serklaj dikisine dayanmış ondan olabili zamanla duzelebilir dedi dünde sorduğumda rengi açılmaya baslamis dedi sizce bu ne olabilir yaşayan var mı aranızda çok üzgünüm doğum 😥