Kızlar ben Kıbrıs’ta yaşıyorum 1 aylık bebeğim sarılık geçirdi hâla da geçmedi altın da yatan sebebi hâla bulamadılar iki kere fototerapiye yattı enfeksiyon çıktı idrar da kanda bakteri çıktı 6 gündür antibiyotik alıyoruz bir sürü test yaptılar hâla bu olabilir şu olabilir diyorlar asla net bir cevap vermiyorlar, İstanbul da çocuk doktoru önerisi olan var mı özellikle böyle bir şey başına gelen gittiği doktordan da emin olan var mı aramız da? Cuma günü Türkiye’ye geleceğiz