Rabiays Selma42 bendede ebebek markası var 1kere kullandım sadece bebeğim şok aağır olduğu için bende çelişmişim kullanamadım hiç
Canaryy Selma42 aparatli olarak 125tl. Komisyon alan Satis uygulamalarindan alinirsa da 125 kalacak sekilde.