Tosbigim 16 aylık oğlum saçları baya uzadı. Ama taranmıyor, yani hem kıvırcık hem düz bazı yerleri. Tarıyorum dağınık duruyor uykudan uyanmış gibi..😄 Acaba bir saç tarama spreyi gibi bişey varmıdır sıkıp taradığında şekli çok bozulmayacak
Sevimliannee Tosbigim kız cocuklar için kolay taramak için spreyler var sanırım onlardan bakabilirsiniz.
Betusus Tosbigim benim oglumunda saçları cok uzun sizin dediginiz gibi bazı yerler düz bazı yerler kivircik dalinin kolay tarama saç spreyini kullanılıyoruz kolay aciyo ama sabitlemiyo:)
Tosbigim Sevimliannee evet gördüm ama sadece taramayı mı kolaylaştırıyo yoksa az da biraz sabit durmasını sağlıyor mu merak ettim..
Tosbigim Betusus Evet onu gördüm açılmada sorunumuz yok aslında o yüzden almak istemedim onları.. Sabitlemiyor diyorsunuz hiç almayım o zaman.