Tugba10-5 TwinsmomDA bende beklemedeyim hergün erken doğum riskinden kız için hrtşry var bolca erkek için bi kaç parça bişi aldık o kadar küveze girebilirler dedi doktorum beklemedeyim işin açıkçası
TwinsmomDA Tugba10-5 Allah bilir en iyisini bende erken geleceklerini hesap ediyordum ama bu kadar beklememiştim inşallah güzel haftada doğum yaparsın
Reyhan32 ikizminikler kayinvaldem gorumcem var ama geceleri esim ve bende gundz de isim oldukca veryorum ama bakimlarini kendim yapiyorm yedirmeicirme olarak cok zorlu bi surec
Reyhan32 Tugba10-5 canim benim o braz sansa kalmis Rabbim bilir ciger gelistirici vurdurman cok cok iyi ve skn zamanlarnda uzanmaya fikkat et dinlen birazcik
Tugba10-5 Reyhan32 bizim evde dinlenmek çok imkansız :)) bir yaşında kızım var hiç durmuyor :)) maşallah zıpır kelimesinin eş anlamı kendisi 😀 anca o canı ister uyursa dinleniyoruz 😍
Reyhan32 ikizminikler esin nereye gidicek yannda muhakkak biri olmasi gerekyo cnku cok zor ilerd3 biraz rahatlyosun yeme icme konusunda ama bazen ikisi brlkte aglaynca hala sasryorm napicagmi
Reyhan32 Tugba10-5 benimde oyle ben kayinvalidemglle birlkte otyorum suan daha rahatm 7 aylik olduklari icin ama yuruseler daha da iyi olucam sanki en azndn braknca arkamdan gelrler kucak derdi olmaz insallah 😊😊
ikizminikler Reyhan32 şehir dışı çalışıyor hep 😕 sadece haftasonları burda.. kardeşim annem herkrs yakın ama eş gibi olmuyo