Artık okadar bunalıyorum bebeğim ameliyat oldu 2,5 aylıkken ve ozaman dan beri zor zahmet emzirdim biberon çok alıştı sağıp da verdim hep sürekli teklif ediyorum almıyor sütüm kesilsin istemiyorum ama artık sağmaklada fazla bişey çıkmıyor emmiyor 😞 çok hevesleniyorum zaten ilk doğduğunda pek ememiyordu şuan tam emip boşaltma zamanı ama olmuyor meme görünce öcü görmüş gibi silikon uç takıyorum karanlıkda veriyorum yok pekmez bile sürdüm seviyo diye yok bu saatten sonra biberon vermesem nası olucak çok çaresiz hissediyorum kendimi en azından 8 9 aya kadar sağıp versem diyorum ama yok kesilcek sanırım sütüm😞 fikirlerinizi bekliyorum