Kızlar 1 yaşındaki kızım bi süredir oyun oynarken otururken kucaktayken yani her zaman ve sık sık elleriyle başını tutuyor. Başını iki elinin arasına alıyo sıkıyo bazen saçlarını çekiyo. Ama gözlemledim bi tek uykusu geldiğinde değil uyandığında da yani sürekli yapıyo. Bu durum aklıma takıldı ilk zamanlar oyun yapıyo diye düşündüm belki hala öyledir ama. Aklıma takıldı sormak istedim. Böyle bi durum hakkında bilgisi olan var mı ?