Ozlemyusuf orası kapanmaz sanmıyorm kapansa bile cok az yani ilk gördüğümde zaten ben şok oldum oha dikememşler dedm bilmiyorum ya kmsede akıl flan vermedi bilgilendrme ama öleymş zaten 40 çıkınca özele kadan doguma gittim ic dikişin fazla dedi bazıları toparlanması 6 ayı bulur dedi bazılrı kötüye gidiyo dedi krem verdi 10 gün snra gel yeniden bakalm dedi bende gitmedm acayip acıttı cıglık attıgımı hatırlıyorm ama ilşki konusunda bende sormadm zaten o dikişern acısını ben cektm daha da cekiyorm iyileşmeden eşim yaklaşmaz anlayışlı cok fazla yardım ediyo herşeyime yoksa ben baya bunalımdaydm yatak odasndan hc cıkmıyodm yatagmdan bile camın perdesini bile cektrmiyodm kapalı duruyodu. Tek ben öleyim zannediyodm ama hemen hemen herkes öleymiş