Cgdmltr93 Size göre öyleyse ve siz karar mercii iseniz tabi öyle yapsın! Ya insanları neden yanlıs yönlendiriyorsunuz. Min. 500 gram alması yeterli fakat bazı bebekler daha yavas alır sağlığı yerinde ise sorun yoktur.
Mama verince ne oluyor ki? Her şeyden önce vücuda mevcut süt yeterli daha fazla üretme mesajı vermiş oluyorsunuz. Formül mama adı üstünde. Paletli bir ürün sizce anne sütü kadar sağlıklı bir bünye yaratabilir mi?
Mama ile bir anda kilo almasındansa emerek 2 ayda 3 ayda alsın sağlığı yerinde olsun zayıf olsun ne fark eder. Ayrıca emzirme ile doydugundan emin olamayacak mı?
Zaten üzülüyor hanımefendi, bir de siz aklını bulandırmayın. Aradan zaman geçer bebekte hiç kilo artışı olmaz, sağlığı iyiye gitmez o sütün yetmediği netleşir ve hiçbir şekilde süt artırılamaz ise o zaman mama şart olur anlarım. Ama keyfi niye mama??